Az iAPP funkciói

Statisztikák

A legfontosabb statisztikák az ingatlanokról, a munkavállalókról, egyéb céges kiadásokról, ezek alapján cashflow számítás. A modul kezeli az adatok exportálását pdf, xls és csv formátumba.

Napi gyors statisztika

Grafikusan megjelenített statisztika a rendszerben lévő ingatlanokról, munkavállalókról, cashflow számítással, összehasonlítási időszakkal. Az oldalon jelenítjük meg a lejáró szerződéseket.

Ingatlanonkénti munkavállalói statisztika

Ingatlanonként gyors kimutatás a bentlakó munkavállalókról, napi felbontásban és díjszámítással.

Költségek

Egyéb céges költségek rögzítése dátummal, megjegyzéssel a pénzügyi statisztikákhoz.

Ingatlanonkénti statisztika

Táblázatos gyors cashflow kimutatás, mely a díjakat és költségeket összegzi a kiadási díjakkal, bérlőnkénti, ingatlanonkénti megjelenítéssel.

Napi jelentés lista

Kimutatás az alkalmazottak által feltöltött napi tevékenységekről, flotta követő rendszer integrációja esetén - térképes megjelenítés az alkalmazottak által vezetett gépjármű útvonalakról. 

Összes rezsi kimutatása

Kimutatási felület, amelyen időrendbe láthatóak a beküldött rezsik, táblázatos formában. A kimutatás a beállított dátum alapján szűrhető.

Adminisztrátorok

Itt rögzíthetjük a saját munkavállalókat és beállíthatjuk a jogosultságokat. Többszintű jogosultságnak köszönhetően, beállítható az adminisztrátor által elérhető funkciókat. Munkavállalóhoz rendelhető iroda, így a beállított iroda alapján elkülöníthetőek az akutális hibák, feladatok, ingatlanok és munkavállalók.

Adminisztrátorok

Itt van lehetőség a saját munkavállalók hozzáadására, valamint a jogosultsági szint beállítására. Hozzárendelhető a munkavállaló irodája is.

Irodák

Irodák kezelése, amelyek alapján van lehetőség a  munkavállalók, ingatlanok, feladatok, hibák különválasztására.

Ingatlanok modul

A modul kezeli az ingatlanok alapadatait, leírását, az ingatlanhoz tartozó dokumentumokat (tulajdoni lap, szerződések), képeket, az ingatlan felszereltségét. Itt hozzárendelhető az ingatlan tulajdonosa, a bérleti szerződés, valamint a díjakat. A modul tartalmaz egy statikus megjelenítő oldalt, ahol a partnerek látják az alapadatokat, hozzáférhetnek az általunk megosztott egyedi tulajdonságokhoz (pl. WIFI kód), térképekhez és képekhez. Beállíthatjuk az ingatlanhoz tartozó szobákat és megadhatjuk a hozzárendelt szobák típusát (nem, nemzetiség, ágy, típus szerint). A modul által beállíthatóak a kiadási díjak, projektek és az ingatlan eléréséhez szükséges hozzáférések. A kiadási díj típusa lehet havidíj vagy lakott éj. A szerződés lejártakor az ingatlanból kiköltöztethető minden munkavállaló. Egy ingatlannál több aktív szerződés is megadható, mivel a rendszer képes több cég kezelésére is.

Ingatlanok

Felület az ingatlanok alapadatainak és bérleti díjainak kezelésére, itt tölthetőek fel a képek, az ingatlan felszereltségei és tulajdonságai. Az ingatlan tulajdonságai tetszés szerint beállíthatóak az alapadatoknál.

Ingatlan szobák kezelése

Itt kezelhetőek az ingatlanokhoz kapcsolódó szobák. A szobák beállíthatóak típus, férőhely, nem, nemzetiség, ágy és engedélyezett projekt szerint. 

Ingatlan Export/Import

Kimutatást készít a rendszerben lévő összes ingatlantról, excel formátumban. 

Ingatlan kiadási díjak

Ezen az oldalon rögzíthetőek: bérleti díjak, cégek, projektek, amelyek alapján a rendszer kezeli a lakókat és a költségeket, kiadási szerződések, valamint a saját iroda is. Az ingatlan kiadásánál háromszintű bérlő kezelés lehetséges - beállítható a bérlő cég, a céghez kapcsolódó iroda vagy a céghez/irodához kapcsolódó kapcsolattartó személy is. A feltöltött szerződések láthatóak a cég oldalán is.

Hiányos ingatlanok

Az ingatlan alapadatokban beállított kötelező paraméterek alapján, a rendszer listázza a nem teljesen kitöltött ingatlanokat és a hiányzó elemeket, a pontos és precíz nyilvántartás érdekében.

Munkavállalók

A modul kezeli a munkavállaló alapadatait. A munkavállaló beazonosítható személyi szám vagy törzsszám alapján. A modul tárolja a munkavállaló alapadatait, születésnapját, nemzetiségét, nemét és telefonszámát. Havi levonás is hozzárendelhető a munkavállalóhoz. A munkavállalók kezelése történhet grafikus felületen vagy táblázatból importálva. A modul kezeli a be-, ki- és átköltözéseket. A rendszer képes azonosítani a már létező felhasználót, személyi igazolvány szám vagy törzsszám alapján, így képes az automatikus átköltöztetésre is.

Munkavállalók

Munkavállalók alapadatainak kezelése és a történetének áttekintése (Költöztetések listázása és ingatlanok listázása). Az oldalon a munkavállaló be-, ki- és átköltöztethető.

Kilépett munkavállalók

Ezen az oldalon listázóak azok a munkavállalók, amelyek nincsenek hozzárendelve ingatlanhoz.  

Munkavállalók költöztetése

Az oldal ingatlanonként kezeli a bentlakó munkavállalókat, itt tömegesen költöztethetőek a bentlakók. Itt is beálílthatóak a munkavállaló alapadatai. A rendszer kezeli a szabad férőhelyeket. Itt állíthatóak be a szobák is. A rendszer kezeli a más helyen levő bentlakókat, így automatikusan kiköltözteti őket a régi ingatlanból. Az oldalon beállítható az ingatlan szoba típusát, nem és nemzetiség alapján is. A rendszer törzsszám vagy személyigazolvány szám alapján képes megkeresni a már bentlakó munkavállalót.

Munkavállaló export/import

Részletes beállítással a rendszerben bentlakó munkavállalók exportálhatóak. A munkavállalók táblázatos formából importálhatóak. A rendszer a személyi igazolvány vagy a törzsszám alapján automatikusan felismeri a már tárolt munkavállalót és képes az automatikus költöztetésekre is.

Partnerek

A modul tárolja az ingatlanhoz és munkavállalókhoz köthető kapcsolatokat. Itt rögzíthetjük az ingatlanok tulajdonosainak adatait is. A partnerek saját felületéhez tartozó belépési adatai itt rögzíthetőek. A rendszer többszintű hozzárendelési modellel kezeli a partnercégeket. A cégek alap, számlázási adatain és címein kívül kezeljük a cég vezetői hozzáféréseit (pl. felsővezetők, ügyvezetők), ők minden céghez tartozó tulajdont elérnek.

Kezeljük a céghez tartozó irodákat, amelyeket az irodához hozzárendelt tulajdonosok érik el, illetve kezeljük az irodák alá tartozó projekt kapcsolattartókat. A projekt kapcsolattartók csak a hozzájuk rendelt projektek alapján érik el a tulajdonosokat. A modul kezeli a projekteket, amelyek alapján működik minden hozzárendelés, amely az ingatlan-munkavállaló-cég összekapcsolásának alapja. Kezeljük a céghez tartozó irodákat, amelyeket az irodához hozzárendelt tulajdonosok érik el, illetve kezeljük az irodák alá tartozó projekt kapcsolattartókat. A projekt kapcsolattartók csak a hozzájuk rendelt projektek alapján érik el az információkat.

A modul kezeli a projekteket, a projektek alapján működik minden hozzárendelés, ez  az ingatlan-munkavállaló-cég összekapcsolásának alapja.

Tulajdonosok

Az ingatlanok tulajdonosainak alapadatai és a számlázáshoz tartozó alapbeállítások felülete. A rendszer itt tárolja a tulajdonosi belépéshez szükséges adatokat. Továbbá a rendszer itt listázza a tulajdonoshoz tartozó ingatlanokat is.

Projekt kapcsolattartók

Itt állíthatóak be az irodákhoz tartozó kapcsolattartók adatai, a hozzátartozó projekteket, valamint a hozzá tartozó projektek.

Egyéb partnerek

Az oldalon rögzíthetőek egyéb partnerek is. Az itt összeállított listát alkalmazhatjuk a napi jelentéshez, olyan tevékenységek esetében, amelyek során az adott partner nem tartozik semmilyen ingatlanhoz.

Cégek

Felület a partner cégek adatainak kezeléséhez, itt állíthatóak be a számlázási adatok, a céghez rendelt projektek és meghatározhatóak a cég irodái/ügyvezetői is. Beállíthatjuk a számlázáshoz kapcsolódó adatok is (Számlák készítése projektenként, irodánként, lakott éj/Fix ár külön számlázása, számla készítése ingatlanonként), fizetési határidő és a számlázás napja minden hónapban (előre vagy utólag számlázás).

Projektek

Ezen a felületen tudjuk kezelni a projekteket. A projektek az ingatlan-munkavállaló-cég összekapcsolásának alapja. Beállítható a projekt kód, amely feltüntethető a számlán. 

Feladatok modul

A feladatok modul lehetővé teszi a feladatok létrehozását, kezelését, valamint az alkalmazottak delegálását. A feladat kapcsolódhat egy ingatlanhoz. A feladathoz hozzárendelhető kép, videó és beszélgetés is. A rendszer automatikusan figyelmeztet, amennyiben a feladat határideje közeledik. A feladat megjeleníthető egy irodára, vagy a teljes cégre vonatkozóan is.

Feladatok

Feladatok létrehozása, kezelése, alkalmazottak delegálása, a feladathoz tartozó beszélgetés, képek, videók kezelése.

Naptár

Naptár nézet a munkavállalóhoz vagy irodához tartozó hibák megjelenítéséhez, kezeléséhez.

Saját feladatok

A rendszer külön listázza a munkavállalóhoz tartozó feladatokat (elvállalt vagy neki delegált).

Hibák

A modulban kezelhetőek az ingatlanokhoz kapcsolódó hibák és azok megoldásai. A hibáknál beállítható a hiba prioritása, mely alapján kiemeljük a fontosabb hibákat. Beállítható a hibához delegált munkatárs is. Amennyiben a rögzítő a hiba megoldására nem delegál személyt, a munkatársak is tudják ezt kiválasztani. A hiba modul kezeli a hibához kapcsolódó leírásokat, képeket, videókat és beszélgetést.

Hibák

Itt tudjuk létrehozni és kezelni a hibákat. Megfelelő jogosultsággal a hibák delegálhatóak. A fontos hibákat a rendszer piros színnel jeleníti meg a táblázatban.

Hibák ingatlanonként

A hibák ingatlanonkénti felbontásban ellenőrizhetőek, így végignézhető minden hiba, amely előfordul az érintett ingatlanhoz, a bérlés, bérbeadás teljes időtartama alatt.

Saját hibák

A rendszer külön listázza a munkavállalóhoz tartozó hibákat.

Napi jelentés

Az alkalmazott kártyás nézetben tölti fel az általa végzett napi tevékenységeket, utazásokat. A modulban kiválasztott feladat vagy hiba automatikusan lezárja a kapcsolódó elemet. Az elvégzett teendők sablonokból is kiválaszthatóak. A rendszer, a napi jelentéskártyák mellett kezeli a megtett útvonalakat is, a későbbi kiértékeléshez.

Napi jelentés

Az oldalon egyszerű módon hozhatja létre az alkalmazott a napi feladatait, hibáit, egyéb tennivalóit a későbbi ellenőrzéshez. A rendszerbe engedélyezni lehet a visszamenőleges feltöltést.

Napi jelentés lista

Kimutatás az alkalmazottak által feltöltött napi jelentésekről, tevékenységekről táblázatos formában. Térképes megjelenítés alkalmazottanként az általa vezetett gépjármű útvonalairól, napi bontásban.

Bérleti díj és Rezsi

Ebben a modulban kezeljük az ingatlanokhoz kapcsolódó rezsiket, bérleti díjakhoz kapcsolódó számviteli bizonylatokat. A rendszer automatikusan elkészíti az ingatlan tulajdonosoknak a Rezsi és a Bérleti díj számviteli bizonylatokat. Egy külön felületen a tulajdonosok feltölthetik a rezsit és a rezsihez tartozó bizonylatokat, számlákat. A iAPP ERP rendszer kezeli a saját tulajdonú ingatlanok rezsijét is.

Rezsi számviteli bizonylat

A rendszer automatikusan generálja a számviteli bizonylatot minden hónapban, az ingatlanhoz tartozó beküldött rezsi alapján. Jelölhetjük azt is, hogy a számviteli bizonylat már kezelve volt részünkről (utalva).

Rezsi feltöltés

Tulajdonosi funkció, a beállításoknak megfelelő bontásban feltölthető minden hónapban az ingatlanhoz tartozó rezsi. A rezsihez feltölthetőek a bizonylatok és számlák.

Saját rezsik

Oldal, amelyen a saját tulajdonú ingatlanokhoz rögzíthető a rezsi, tételenként. A rezsihez feltölthetőek a bizonylatok és számlák.

Bérleti díj számviteli bizonylat

  • A rendszer, a beállításoknak megfelelően, havonta generálja a számviteli bizonylatot, az ingatlanhoz tartozó beállítások alapján. Beállítható az SZJA mértéke, valamint ennek számítása.

Összes rezsi

Kimutatási felület, amelyen időrendbe látható a  beküldött rezsi, táblázatos formában. A kimutatás szűrhető a beállított dátum alapján. 

Gépjárművek

A rendszerben kezelhető a rendszert bérlő vállalkozás céges autó flottája. Kezeli a biztosítási évfordulót és a műszaki vizsga érvényességét is, melyek lejárata előtt figyelmeztet, a beállított időintervallumnak megfelelően. A beállított gépjárművek modul összeköthető külső flottakezelő rendszerrel. Ezáltal lekérdezhetőek a megtett utak, összeköthető a napi jelentés modullal, így listázható a gépjárművenként és munkavállalónként megtett út. 

Autók

Itt kezelhetőek a gépjárművek alapadatai, feltölthető a forgalmi engedély, a biztosítási igazolás, így bármikor hozzáférhetőek. Itt kezelhető a műszaki vizsga és biztosítási forduló időpontja. Rögzíthető egyéb szöveges leírás és kapcsolódó kép.

GPS alapú útvonal megjelenítés

Megtett útvonalak mentése és megjelenítése a napi jelentésekben.

Import és Export

A rendszer minden elemének alapja a táblázatos megjelenítés, így a rendszer minden oldalon képes a megjelenített táblázatot exportálni xls, pdf és csv formátumba. Az alap exportáláson kívül néhány funkciónál külön import/export oldal is létezik.

Ingatlan Export és Import

A rendszerben lévő összes ingatlant lehetséges exportálni, illetve a letölthető üres xls alapján importálni. A rendszer kezeli a Beállításoknál beállított tulajdonságot, így importálhatóak az egyedi tulajdonságok is (pl wifi kód, felszereltség).

Munkavállaló Export és Import

Részletes beállítással exportálhatóak a rendszerben rögzített munkavállalók. Az adatok XLS formátumban importálhatóak. A rendszer a személyi igazolvány vagy a törzsszám alapján automatikusan felismeri a már tárolt munkavállalót és képes az automatikus költöztetésekre is.

Exportálásnál beállítható a cégek, irodák, projektek, ingatlanok szűrése. Rögzíthető, hogy táblázatos dátum vagy napi cellás naptár megjelenítéssel exportáljunk. 

Kiválasztható, hogy a iAPP ERP rendszer előre számolja az egész hónapot vagy tört hónapban, az aktuális napig számolja ki az elszámoláshoz kapcsolódó összegeket. Külön exportálhatóak a havi/napidíjas ingatlanok.

A rendszer képes egy üres xls exportálására, mely kitöltésével importálhatóak a munkavállalók.

Számlázás

A modul, külső rendszerrel összekötve,  képes automatikusan számlázni a bérleti díjakat és elkészíteni a teljesítési igazolásokat. Beállítható, hogy a számla ingatlanonként, projektenként vagy irodánként készüljön. Lehetséges a teljesítést megelőzően - előre - vagy a teljesítést követően - utólag - számlázni. Meghatározható a számlázás napja és a fizetési határidő egyedileg, cégenként. Elfogadás előtt ellenőrizhető és módosítható a kimenő számla.

Havi számlázás

A havi számlázás (kiállított számlák) cégenként, gyüjtőoldalon, havi bontásban listázhatóak.

Számlák

Ezen a felületen áttekinthetőek a kimenő számlák. A számlák átírhatóak még a kiállításuk előtt. Ellenőrzést követően, a számla automatikusan elkészül, az összekötött rendszer segítségével. A kiálllított számlák letölthetőek, megnyithatóak vagy sztornózhatóak.

Teljesítési igazolások

Azonnal elérhető, naprakész Teljesítési Igazolások készítése, melyből azonnal számla generálható.

Rendszer összekötések

Számlázz.hu, Billingo, Kulcsszoft, Naturasoft

ÁSZF és Adatvédelemi nyilatkozat kezelése

A rendszer megjeleníti folyamatosan az éppen aktuális ÁSZF-et és Adatvédelmi szabályzatot. A két dokumentum átírható a tartalmaknál. Új felhasználó bejelentkezésnél a belépőnek el kell fogadnia a nyilatkozatokat. Amennyiben módosul a két dokumentum a regisztrált felhasználóknak újra el kell fogadniuk ezt.

Tartalmak és Médiatár

A modulban kezelhetőek az alap tartalmak és képek/fájlok. Itt módosíthatóak a szabályzatok, illetve a bejelentkezett felhasználók kezdőoldalai, jogosultságnak megfelelően.

Tartalmak

Szövegszerkesztő, mellyel módosíthatóak a rendszerben lévő szöveges adatok.

Médiatár

Fájlkezelő mellyel kezelhetőek a feltöltött képek, fájlok, letölthetőek a számviteli bizonylatok.

Beállítások

Felhasználóbarát felületünkön bármikor testreszabhatóak, módosíthatóak az iAPP ERP Rendszer alap beállításai, alapadatai:
Ingatlan típusok, Ingatlan tulajdonságcsoport, Ingatlan tulajdonságok, Email sablonok, Közterületek, Nemzetiségek, Ágy típusok, Áfa, Nemek, Szobák Nemek, Rezsi tételek, Napi jelentés sablonok, gépjármű alapadatok

Rendszer integrációk

Az iAPP ERP Rendszer kiterjedt API adatkapcsolatának köszönhetően számos külső rendszerrel összeköthető, akár egyedi igény szerint is.

Hibakezelés, support

A iAPP ERP Rendszer beépített hibakezelő rendszerrel rendelkezik, így a hibák jelentése és utánkövetése rendkívül egyszerű.
Ezen felül egyedi megállapodással személyre szabott felhasználói támogatást nyújtunk.

Egyedi vállalati folyamatok megvalósítása

Nem találja meg az igényeinek megfelelő modult? Segítséget nyújtunk vállalkozása naprakész egyedi folyamatainak átlátható digitalizációjának lehetőségeinek feltérképezésében és igényeire szabottan megvalósítjuk felhasználóbarát vállalati rendszerét.


A sikeres cégek a jövőbe fektetnek, a jövő pedig a digitalizációé!

Legyenek vállalata egyedi folyamatai is online elérhetőek, bármikor naprakészen, hogy több ideje legyen a tulajdonosi és operatív feladatokra, mely több lehetőséget, nagyobb bevételt eredményezhet!,

Az iAPP Egyedi Vállalatirányítási Rendszer (ERP) a tökéletes jövőbemutató választás!

VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT

Kérdése van, esetleg kipróbálná az iApp vállalatirányítási rendszert? Az alábbi űrlap elküldésével mindezt könnyedén megteheti.

  • *
  • *
  • *
  • * kötelezően kitöltendő mező
    VÁRJUK HÍVÁSÁT
    +36 70 433 6858
    ÍRJON EMAILT
    info@iapp.hu